Hot iron

A HOT IRON edzés egy tudományos alapokra épülő mozgásforma melyet Németországban fejlesztettek ki sportolók, testépítők, pszichológusok, gyógytornászok bevonásával. A fő cél az volt, hogy egy biztonságos, ugyanakkor hatékony edzésmódszert alkossanak meg.

Az órán edző irányításával történnek a gyakorlatok, aki zenére vezényli az mozgást, mely biztosítja a pörgős hangulatot az egész Hot iron edzésen. A résztvevők egy speciálisan erre a célra kialakított súlyzó szettel dolgoznak az órán, azonban a súlyzós edzések mellett, saját testsúllyal és súlyzó tárcsával végzett feladatok is megjelennek.

Az edzéstervek és az edzésekhez tartozó zenék folyamatosan frissülnek tovább növelve az edzés hatékonyságát és változatosságát. A megfelelő eredmények elérése érdekében 6-12 hetente érdemes váltogatni a Hot iron 1, Hot Iron 2 és az Iron cross órák között.

Kezdőknek elsősorban a Hot Iron 1-el érdemes ismerkedni, majd egy 6-12 hetes periódus, (heti 2-3 edzés) után áttérni a Hot Iron 2-re, majd IRON CROSS-ra. A periodizáció biztosítja a megfelelő és biztonságos mozgást számotokra, illetve a folyamatos fejlődést.

A HOT IRON 1 óra jellemzően az alapgyakorlatokból épül fel és az edzés magas ismétlésszámmal (50) történik.

A HOT IRON 2 órán már meghosszabbított az edzésidő, és összetettebb, új gyakorlatok emelik a nehézségi szintet. Hatékony feszesítő és anyagcsere gyorsító hatékonyság fokozódik. Izomnövelő és állóképességi edzés között helyezkedik el ismétlésszámait tekintve.

Az IRON CROSS óra teszi igazán hatékonnyá a HOT IRON edzéseket, jellemzően 8-12 ismétlés számmal történnek az edzések. Hot iron Budapest belvárosában, a Go Active Health Club-ban! Az edzéseket Dobos Fanni és Leirer Alíz tartja.

A teljes periodizációval érhető el a definiált, alacsony testzsírral rendelkező fizikum.