TRX edzés

A TRX edzés egy funkcionális mozgásforma, ami az elmúlt években lett igazán népszerű. Amerikából származik, a haditengerészet elit alakulata fejlesztette ki, hogy bárhol bármikor tudjanak edzeni. A TRX edzés fő eszköze egy falra vagy plafonra erősített heveder, mely két különálló szárból áll.

A TRX edzésekre jellemző, hogy egyszerre több izomcsoportot dolgoztatnak meg, és rendkívül változatos edzések állíthatók össze. Elsősorban időalapú mérést használunk, mivel ez biztosítja kezdők, és haladok számára is a megfelelő terhelést az edzés alatt, mindenki annyi ismétlést csinál, amennyit tud az adott időintervallum alatt. A feladatok mindegyike nehezíthető, illetve könnyíthető az edzettségi szintnek megfelelően.

Heti 3-4 TRX edzéssel látványos eredmények érhetőek el. Számos különböző célra ajánljuk a TRX óráinkat, azonban elsősorban erősítésre, szálkásításra alkalmas. A hát izmai megerősödnek, ami szebb és egészségesebb tartáshoz vezet.

A TRX számos területet fejlesz, jobb és pontosabb lesz a mozgáskoordinációnk, megerősödnek a törzsizmok és növeli a hajlékonyságot, a test mobilitását. Hatékony, testformáló TRX Budapest belvárosában, nálunk, a Go Active-ban! Az edzéseket Varga Zoltán és Máriamarosi Geri tartja.

Nagyszerűsége, hogy bárki, kortól, nemtől és súlytól függetlenül végezheti ezt az edzésformát!