ZEN

Yoga

Ötvöztük a jóga, a gyógytorna és a speciális légzés elemeit. Hogy mihez? Egy tökéletesen felépített jóga órához, ahol fejlődik a hajlékonyság, az állóképesség, a kitartás és a test tudatosság. Ha egy igazán változatos és szabadságérzetet nyújtó jóga órán szeretnél résztvenni, ami segít a mobilitásod, erőnléted és koordinációd fejlesztésében, gyere el és tapasztald meg az izomlázat másnap még a lábujjaidban is!

Pilates belvárosi helyszínen

Aerial Yoga

Igen, mind tudjuk, a jóga spiritualitása segít abban, hogy a földön járjunk. Mi azonban szeretjük fejére állítani a dolgokat, úgyhogy kapaszkodj fel a szalagra és próbáld ki a jógázás új dimenzióját!

Dynamic yoga

Oooooommm…Próbára tesznek az élet nehézségei? Egy szimpla hétfőt igazi megpróbáltatás priusz nélkül átvészelni? Elemi túlélő tippünk, hogy gyorsan kezdj el jógázni. A jóga biztosítja tested energiáinak szabad áramlását, segítségével felfedezheted mi mindenre vagy képes, és olcsóbb is, mint a terápia. Namasté.

GRESKI NÓRA - jóga
Budapest jóga

DeepWORK

Kíváncsi vagy mire képes a tested egymaga, ha megfelelő légzőgyakorlatokkal ötvözünk egy holisztikus funkcionális tréninget? Súlyok és eszközök nélkül atletikus, intenzív és relaxáló ez az óra. Különböző szakaszok során megjelenik az öt természeti elem: a föld, a fa, a tűz, a fém és a víz. Legegyszerűbben két szópárral lehet jellemezni ezt az óratípust: erősítés-nyújtás, relaxáció-feszültség.

Aqua Fitness

Teljesen tropán vannak az ízületeid, de az edzésről azért nem szeretnél lemondani? A víz, mint közeg kíméli őket, miközben az eszközöket is használó köredzés fokozza az izomzatodat és alakformál. Előmozdítja a nyirokkeringést, jótékony hatással van a vérkeringésre, fokozza a vesetevékenységet, erősíti az immunrendszert és nem utolsó sorban elősegíti az ízületek mozgékonyságát. Ha a medencébe ki- és bemászás azért még megy, hagyj fel a kifogásokkal és hozd ki magadból a legtöbbet!

Aquafitness Budapesten
Gyermek úszásoktatás

Kids Swimming

Túl sokáig kukorékolnak a gyerekek alvás helyett? Hozza el őket aquafitness gyerek edzéseinkre hogy a víz egyaránt leszívja és feltöltse őket. Az iskolapadban üléssel töltött soha véget nem érő órák okozta mozgatószervi panaszok megelőzésére és enyhítésére is különösen javallott. A gyermekúszások kis létszámban történnek nálunk, így kellően differenciáltan tudunk foglalkozni velük, hogy a balatoni nyaralás karúszó és úszógumi nélkül is egy életbiztosítás legyen.

Stretching

Az izmok megfelelő nyújtásának rendkívül fontos szerepe van az edzéseink hatékonyságának növelésében, illetve a sérülések megelőzésében. Az edzésteljesítmény növelése mellett számos mozgásszervi panaszt kezelhet, amit a beszűkült mozgástartomány okozhat. Mint ahogy az edzésnél, itt is nagy hangsúlyt kell fektetni a nyújtások felépítésére, időtartamára és a gyakorlatok kivitelezésére.

Healthy Back

Egész testet átmozgató, célzottan a gerinc stabilitásáért felelős izmok erősítésére irányuló és ízületeket mobilizáló gyakorlatokat hajtunk végre, illetve átmozgatjuk a gerincet teljes mozgástartományában. Fontos szerepet kap az egyensúly fejlesztése is. Hatékonyan csökkentheti az ízületi, de leginkább háti panaszokat.

Spinal training

A spinal training óránkon különböző nyújtó, célzott erősítő és testtartást javító gyakorlatokat alkalmazunk, melyek elengedhetetlenek az egészséges gerincoszlophoz. A gerinc mobilitásának fejlesztése szintén fontos, mivel biztosítja az egységes terhelést a gerinc porckorongjain, a mozgástartomány teljes terjedelmének megőrzésével.

bodyArt

Az egyik leghatékonyabb funkcionális tréning, ami mentálisan is feltölt. Önmagában is eredményes, ugyanakkor más mozgásformákhoz is ideális alapot ad. Az egész testet edzi, és mivel a gyakorlatok végzése saját légzés tempójára történik, megnyugtat és összeszedettebbé tesz. Erőt, állóképességet és mozgáskoordinációt fejleszt, a mélyizmok erősítése révén tartásjavító hatással bír. Mindemellett jelentősen fejleszti a testtudatot. Ezek együttes hatása a mindennapokban egy egyértelműen jobb közérzet és erőnlét, testünk teljesebb és tudatosabb használata, a tartásunkban, mozdulatainkban egy magabiztosabb és szabadabb önkifejezés. A gyakorlatok különböző nehézségi fokozatokon kivitelezhetőek, ezért minden edzettségi szinten ajánlott, kezdők,újrakezdők is bátran jöhetnek, de a régóta aktív gyakorlók is megtalálják benne a kihívást